Zaslání zařízení k opravě


Pro nejrychlejší vyřízení opravy Vašeho zařízení stačí splnit pár těchto bodů. Výrazně tím urychlíte celkovou dobu opravy a nám zjednodušíte odeslání zařízení zpět k Vám.

  1. Sepište průvodní dopis nebo vyplňte tuto Žádanku na opravu
  2. Průvodní dopis by měl obsahovat následující údaje:
    • Fakturační a doručovací adresa + telefonní číslo, popřípadě e-mail
    • Podrobný popis závady
    • Nejlépe i datum odeslání zařízení
    • V případě aktivního zámku zařízení nezapomeňte připsat PIN nebo odemykací gesto
  3. Zařízení můžete zaslat bez baterie a zadního krytu ( pokud si jste jisti tím, že závadu nezpůsobuje například baterie)
  4. Pečlivě vše zabalte a zašlete na adresu MiPoint Jiří Roubalík, Merhautova 190, Brno 61300  libovolnou přepravní společností, např. Českou poštou. Doporučujeme však balík pojistit alespoň na cenu daného zařízení. Získáte tak číslo balíku a můžete sledovat jeho cestu k nám (důrazně doporučujeme z důvodu nespolehlivosti České pošty) Také doporučujeme sledovat zásilku a ověřovat si stav na webu České pošty.

Pokud vše proběhne bez komplikací, bude zařízení zasláno zpět na dobírku společností PPL. V den odeslání Vám přijde SMS s informací o výši dobírky a datem doručování baličku.